23 Mart 2009 Pazartesi

Kollarında Bilezikler Oyy Oyyy Emine

Merhaba Dostlar,
Bir süredir blogumla ilgili problemler yaşıyorum ve bu problemler beni çok gerdi.Gerildim,üzüldüm,süzüldüm ama yinede halledemedim.Umarım birşekilde halledebilirim
Kısaca problemim ,sürekli kayıt girmeme rağmen,izleyicilerimin sitesinde en son kayıt bir hafta öncesine ait.HELP HELP HELP
Umarım tesadüfen burdan gecen birileri sesimi duyar.

Evet yaz bileziklerime devam ediyorum.Gecen hafta yeniden düzenlediğim Kazağımı henüz yayınlayamadım inşallah en kısa zamanda yayında olacak.Bu arada boş durmadım tabiki.Nez in çantaları hazır fakat ne yazık ki benim oturduğum yerde söyle sağlam bir tuafiye yok.Güzel renkli fermuarlara ihtiyacım var.Ve hoş astarlık kumaşlara ,onlarıda bulabilirsem işlem tamam olacak.Çarşambya şunun şurasında ne kaldı ki











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder