19 Mart 2009 Perşembe

Yaza Merhaba

Gerçi havalar hala çok soğuk ama artık bahar gelsin,peşi sıra yaz gelsin istiyorum.Çiçekler açsın,kelebekler uçsun,serin serin akşam meltemi essin,akşamın alaca kızıllığı çökerken çatal bıcak sesleri insan seslerine karışsın ve bol bol kahkahalar yükselsin istiyorum.Şu an dışarıda yağmur olanca şiddeti ile yağarken ben serin suların içinde balıklarla bereberim.Annem hariç herkes mışıl mışıl uyuyor.Sıcacık yorganlarının altında ,uykunun en tatlı ve gizemli yerindeler belkide ,Büyük kızım 2 gündür sırtından çıkartmak istemediği pijaması içinde kimbilir hangi hülyalarda,küçük kızım önünden bir türlü ayrılmak istemediği camın önünde çığlık çığlığa dışarıyı seyrediyor belki ve sevgili eşim kimbilir hangi çekin peşinde ben ise serin sularda hülyalarda...

Bayılırım renk renk taşlı bilezikler takmayı,onları şöyle şıngırtada şıngırtada gezmeyi.Çokmu abartılı oldu ,bence de.Gözümün önünde bir an Gırgiriye filmi canlandı,Gülşen Bubikoğlu ...Neyse bu işin espirisi tabiki.Aslı ,renkli ve otantik takıları çok severim .Bunlar pek otantik değil ama benim mahsulüm

Doğal taşlar veya cam boncuklar kullanmayı seviyorum


Bir kısmı önceki senelerden bir kısmı ise dün akşam yapıldı.Görüldüğü üzere oldukça kolay.Tele diz ,klipsle o kadar


Bunlardan daha yapıcam galiba,tam bir terapi

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben bu bilezikleri çok sevdim. Çok sevdim yeşile ve maviye bayıldım. Kırmızı ve mora da hepsini beraber sevdim. Benim olabilirler mi acaba? Takas yapsak. Japonya'da yaşıyorum. Ben de sizin içi birşeyler hazırlar Türkiye'ye gelince veririm ya da nasıl isterseniz. Yaza heralde Ankara'ya geliriz. Benim için saklasanız yaza kadar. Ya da şurda benim yaptığım şeyler var ilginizi çeken bişey olursa bileziklere takas yaparım yeniden sizin için.
    http://www.flickr.com/photos/11106382@N00/
    Umarım kabalık etmiyorumdur. Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nihal merhaba,Japonya ya sevgiler.Bilezikleri beğendiğine sevindim.Seve seve sana hediye edebilirim.Siteni gezdim.Yaptıklarına bayıldım.İletişim adresine mesaj atıcam ama bu akşam resmen sabahladım.Beni affet yarın görüşmek üzere
    sevgi ile kal

    YanıtlaSil