27 Mart 2009 Cuma

NE SÖYLEYECEĞİMİ BİLMİYORUM

Gözlerim dolu dolu ,üzgünüm bir yandan sevincliyim.

Blogumda ki hatanın nedeni Feed Burner mış.Onun tesbitini yaptım ve şu an itibarı ile düzelttim.O kadar foruma soru sormama rağmen bir cevap gelmemişti.İngilizce forumda aynı problemi yaşayan biri sayesinde problemimi çözebildim.Bu süre içinde inanın canım hiç kayıt girmek istememiş,resmen soğumuştum Blogger dan.Nihayet düzeldi.

Üzgünüm Çünki,Vatan bugün bir evladını daha kaybetti.Dualar ettik geceler boyu ama Rabbim böyle uygun görmüş.Mekanları cennet olsun,dualarımız onlarla

2 yorum:

  1. hoş geldin bence tam olarak ne sorunun olduğunu ve ne yapıp düzelttiğini blogunda yazmalısın başkaları da ihtiyaç duyabilir ieleride

    YanıtlaSil
  2. düzeldiğine sevindim.yoğun gündem,üzücü kaza,ve ölüm ,kişisel sorunlar derken ben de kendimi unutuyordum nerdeyse.bu gün de kış geri döndü

    YanıtlaSil