15 Nisan 2009 Çarşamba

Ve Sonunda Diğer Hobilerim

Blogger olduktan sonra,bunun nasıl bir tutkuya dönüştüğünü ancak blogger anlar herhalde.Bir tane derken sayıları hergecen gün artıyor bloglarınızın.Hadi şunu da yapayım,bunu da yapayım.Benim gibi 1-2-3 tane blogunuz olabiliyor.Hadi 3 neyse benimkilerin sayısı daha da artma eğlimindeydi.Bu birazda mesleğimin bana vermiş olduğu arşivleme disiplininden ileri geliyor sanıyorum.Herşey ilgili olduğu dosyada, ayrı ayrı ,tarih sırasında olmalı aradığımı hemen bulabilmeliyim.Eeee hal böyle olunca bir süredir diğer hobilerim olan Fotoğraf çekmek ve Bahçe nerede yer almalıydı.Bu ikisi içinde ayrı ayrı blog düşünüyordum ciddi ciddi ama iyiden iyiye dallanıp budaklanacaktı işler.Burası hobi günlüğüm ise;burada yer almalılar dedim.Onlarda benim yaaşamımın oldukça büyük bir zamanını alıyor.Çocuklarla beraberken resim çekmek ne kadar zor bir bilseniz.
Sonuç;Fotoğraf çekmek ve onunla ilgili herşey,benim çalışmalarım,kendimi geliştirmeye çalışırken yaşadıklarımla,Bahçemde ki herşey-çiçek yetiştirmek,bir türlü başaramadığım çelik almak,böçeklerle uğraşmak vb.-onları da burda kayıt altına almak istiyorum.

Yaza güzel balkonlar ve bahçeler için şimdiden hazırlanın.Benim geçtiğimiz hafta sonu yaptım gibi,Eminönünü bir ziyaret edin.Çocuklarla harika bir hafta sonu geçirebilirsiniz.Ama benim yaptığım gibi Fotoğraf makinanızı yanınıza almayı unutmayın.Cumartesi günü akşam saatlerinde alel acele Bauhause gittik benim ısrarım üzerine .Neden, kaktüslerime böcek musallat olmuş,sonucunda birtanesini kaybetmiştim.Hemen dedim hemen gitmeli ve ilaç almalıyız.Ama hüsran ;Bauhause, zirai ilaçlar artık satamadıklarını -Otogarın ordaki Esenler Bauhause-çünki ziraat mühendislerinin işden ayrıldığını, iznin onun üzerine olduğunu söyledi.EEEE elimiz boş dönmesin dedik ,daha doğrusu dedim uzun zamandır istediğim -bu arada çocukları uyutup iki satır birşeyler yazayım ve beraberinde de birşeyler yiyeyim demiştim kendime kremalı meyva salatası yapmıştım hııııımm biraz daha krema koymalıyım bir dakika-nerde kalmıştık hııı ortancalar ,bayılırım nasılda açarlar değilmi.Elimizde ortancamız ,margarit papatyalarımız ve sakız sardunyamız ile eve döndük.İlaç işini artık pazar günü Eminönünden hallederiz diye düşündük.Bu arada aldığım çiçeklerin en küçük boylarını tercih ettim.Hem fiyat acısından hem de bunları kendim yetiştirip çoğaltmak istiyorum.

MARGARİT PAPATYALAR



Ertesi gün ,Eminönü hafta içi yoğunluğundan arınmış,harika bir Nisan güneşi ile bizi karşıladı.Ama hiç bir fotoğraf çekemedim.Bir tek cep telefonumdan çektiklerim var pek başarılı sayılmazlar onun için eklemedim.Pazar günü bir nedenle yolları kapatmışlardı.Eminönünden sahile giden yol kapalıydı Sarayburnu istikametine doğru.O yüzden arabayı parketmekte bayağı zorlandık.Sonucta İstanbul Ticaret Üniversitesinin yanındaki parkta yer bulabildik.Hemen o istikametten karşıya geçip arka sokaklardan çiçek pazarına doğru yürüdük.Aradığınız herşeyi bulabileceğiniz biryerdir o sokaklar.Pasta malzemeleri,her tür süsleme,çeşit çeşit kuruyemiş,el yapımı cezveler,bakır tencereler ,toprak güvecler,mangallar vb.
Ve çiçek pazararı.Girip çıkmak istemediğiniz bir derya.Fiyatlar oldukça uygun.Bauhause ile aralarında 250-500 krş fark var ama pazarlık ile indirebiliyorsunuz.Sonuçta,elimizde saksılarımız,çiçeklerimiz,ilaçlarımız,çoçuklarımızın yüzende kocaman bir gülümseme ile eve döndük.

ORTANCA VE SAKIZ SARDUNYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder