17 Nisan 2009 Cuma

ŞUŞU

chou-chounur nun bana verdiği ödül sayesinde şuşu'yu buldum.Çizimlerine bayıldım.Benim içimdeki dünya gibi.Renkli ,biraz masalsı,biraz gerçek.Cey 'de çok sevdi.Cen ise kediye bayıldı.İşte birkaç örnek size .Sitesini ziyaret edin olur mu.Biraz motivasyona ihtiyacı var.

kedicim mırnav mırnav der
kedicim benden ne ister


Cey bunu kendine benzetti

Bu da Benim Yaşam Bahçem Olsun

Ay içim açıldı...Aslında hobimasam da gördüğünüz bütün herşey benim emeğim,resimler,yazılar,yapılan diğer şeyler.Muhakkak elimin değdiği şeyler.Buna özellikle dikkat ediyorum.Ama bu çizimleri o kadar sevdim ki eklemeden yapamadım.

2 yorum:

  1. lavantin çokkk çokk teşekkür ederim hem beğenin hemde güzel sözlerin için:)
    evet çok haklısın biraz motivasyona ihtiyacım vardı ki tam üstüne sen geldin ve iyi ki geldin hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  2. ne demek,sevgili şule.Çalışmalarında başarılar

    YanıtlaSil