14 Mart 2009 Cumartesi

Magnetler

Bu hafta çok verimsiz geçti.Planladığım hiç bir şeyi yapamadım.Yemek bloğumda başlayacağımı söylediğim Kozmik temizlik bile yarım kaldı.
kardeşimin gelmesine çok az bir süre kaldı ben onun için daha bir şey yapamadım.Şükür dün teyzem geldi de onun teşvikiyle birşeylerin ucundan tutabildim.Magnet yapacağımı söylemiştim NeZ e onun için ön bir çalışma bunlar,Teyzem beğendi ama biraz daha süslememi istedi.Onun zevkine güveniyorum.Annem ise hiç beğenmedi,üstüne üstelik bize birde kızdı,fuzuli şeylerle uğraşıyormuşuz.Bizde onu magnet vermemekle tehdit ettik :))

Bu kürdanlı magnetler her blogda var bu ara, yapımı oldukça kolay


karpuzu ise burda gördüm sağol arkadaşım kedicibaşı ,biz çok beğendik bu karpuzu .bunu biraz daha geliştirdim.En son yaptığım biraz hormonlu gibi oldu.Ama hoş oldu :))Akşam olduğu için resimlemedim,O da yarın inşallah.Birde kart yapmam lazımdı Arzu için,bakalım onu ne zaman yapabileceğim.



3 yorum:

  1. eline sağlık canım.bende ördüm bunlardan.kime hediye ettiysem çok beğenildi üstelik..
    örneklide çok hoş olmuş.sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. yeni gördüm magnetlerin çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil