11 Mart 2009 Çarşamba

Çocuklarınızla Yapın

Bu kart bana geçtiğimiz yılbaşında bir arkadaşım tarafından yollandı.Küçük oğlu Deniz le birlikte yapmışlar ve çoook uzaklardan geliyordu.Beni aramış ve adresimi istemişti.İlk önce anlam verememiştim.Çünki adrese ne gerek vardı ki...evet çok uzak bir ülkede yaşıyordu ama internet üzerinden görüşebiliyorduk.Sonra elime bu kart geçti,arkadaşım o yılbaşı bir çok arkadaşına böyle bir kart yollamıştı.Yaşadıkları yer bir deniz ülkesi,sahilden topladıkları kumlar ,yosunlar ve deniz kabuklarından böyle bir kart yapmıştı sevimli oğluyla beraber.Benim için anlamını anlatmam mümkün değil.Herşeyin mekanikleştiği çağımızda geçmişe bir özlem oldu bu kart ve gözüm gibi bakıyorum.Sevdiklerimize özel günlerde bu tarz kartlar vermeğe alıştırmalıyız kendimizi diye düşünüyorum.Ben arkadaşıma bir türlü bir kart yollayamadım.Ne yapsam ne yapsam derken 1 sene geçti .Ve şimdi ona bir kart nihayet hazırlayabildim.Basit ama bizim -kızlarımla benim-yaptığımız bir kart oldu.Sevgi ve özlem dolu bir kart,Onu da Cuma günü yayınlayacağım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder